.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امکان شمارش مجدد آرای مجلس

رئيس ستاد مركزي بازرسي انتخابات گفت: كانديداها مي‌توانند درخواست شمارش مجدد آرا را داشته باشند كه بايد اعتراض و مستندات خود را به شوراي نگهبان ارائه نمايند.

به گزارش فارس رئيس شوراي اطلاع رساني وزارت كشور از تاييد صحت انتخابات در حوزه انتخابيه تهران خبر داد و اظهار داشت: پس از برگزاري انتخابات و مشخص شدن نتايج صحت انتخابات و تعداد زيادي از حوزه‌هاي انتخابيه و همچنين تهران توسط شوراي نگهبان بررسي و به تاييد رسيد.

معاون حقوقي وپارلماني وزير كشور گفت: پس از برگزاري مرحله اول انتخابات شوراي نگهبان شكايات واصله را بررسي و در صورتي كه نياز به بازشماري بوده اقدام شده و سپس صحت انتخابات تهران و تعداد زيادي از حوزه هاي انتخابيه تاييد شده است.

موسي پور در مورد بازشماري مجدد آرا به درخواست بعضي از اشخاص گفت: مسلما شوراي نگهبان كار تاييد صحت انتخابات را پس از مهلت مقرر اعتراض صورت داده و در اين مهلت هر كس كه اعتراض داشته است آن را ارائه كرده و شوراي نگهبان هم شكايات واصله را بررسي و در صورتي كه نياز به بازشماري بوده اقدام شده و سپس صحت انتخابات تاييد شده است.

وي در مورد برگزاري مرحله دوم انتخابات گفت: با توافق شوراي نگهبان روز 6 ارديبهشت سال جاري مرحله دوم انتخابات در حوزه‌هايي كه نتيجه انتخابات در مرحله اول نهايي نشده است برگزار خواهد شد.

موسي پور با مثبت ارزيابي كردن حضور ميز احزاب در كنار ستادهاي انتخابات سراسر كشور و حضور آنها در مرحله دوم انتخابات اظهار داشت: وزارت كشور از هر امكاني كه منجر به اطمينان بيشتر گروه‌ها و دستجات سياسي در محدوده و چارچوب قانون شود، استقبال مي‌كند و براي حضور ميز احزاب در مرحله دوم انتخابات آمادگي داريم


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.